تماس با لانر هلدینگ
فهرست عناوین

کالج Prep4University در آلمان

146
کالج Prep4University در آلمان

کالج prep4uni یک کالج خصوصی و هدفمند در کلن و پوتسدام آلمان (به ترتیب در ایالت‌های نوردراین وستفالن و براندنبورگ) است که امکان تحصیل دوره مقدماتی کالج به زبان انگلیسی و آلمانی را برای داوطلبان فراهم می‌کند. این کالج زیرمجموعه مدرسه بین المللی کسب و کار CBS است و متعاقبا می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای داوطلبان ورود به رشته‌ مدیریت بازرگانی باشد. CBS یک دانشگاه خصوصی علوم کاربردی مدیریت بازرگانی با بیش از 3 هزار دانشجوست که توسط ایالت تایید شده‌ و با بیش از 160 دانشگاه مشارکت دارد.

در این دانشگاه در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و رشته‌های MBA به دانشجویان خدمات تحصیلی به زبان آلمانی و انگلیسی ارائه داده می‌شود. از همین رو، کالج خصوصی PREP4UNI که زیرمجموعه دانشگاه خصوصی CBS است، با مدارس بازرگانی معروف همکاری داشته و به دانش‌آموزان کمک می‌کند در عرض یک سال مدرک لازم ورود به دانشگاه را به دست آورند. همانطور که گفتیم، کالج prep4uni دو شعبه در شهرهای کلن و پستدام دارد. شعبه این کالج در کلن دوره‌های اموزشی فشرده با تمرکز بر تدریس راه‌اندازی استارت‌آپ برگزار می‌کند و شعبه دیگر آن در پستدام با شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌های دیجیتال بسیاری فعالیت دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط پذیرش، شهریه، دوره‌های تحصیلی و ... کالج خصوصی prep4uni در آلمان بپردازیم.


کالج prep4uni
 

چرا باید کالج prep4uni را انتخاب کنیم؟

  • چون کالج خصوصی prep4uni دوره‌های مقدماتی برای دوره‌های W و  T برگزار می‌کند.
  • چون هم امکان تحصیل انگلیسی و هم آلمانی را به داوطلبان می‌دهد.
  • فرصت تعامل با دانش‌آموزان و اساتید بین المللی از سراسر جهان را فراهم می‌کند.
  • چون کالج خصوصی Prep4uni در 2 ترم دوره‌های تحصیلی ارائه می‌دهد؛ ترم تابستان (پایان ژانویه) و زمستان (از ابتدای آگوست).
  • زیرا به شما کمک می‌کند مهارت‌های زبان خارجی خود را تقویت کنید.
  • چون این کالج پشتیبانی همه جانبه از دانش‌آموزن خود می‌کند؛ در رابطه با اخذ ویزا، پیدا کردن مسکن و دیگر موارد زندگی به دانش‌آموزان مشاوره می‌دهد.
  • چون کالج PREP4UNI آزمون ورودی ندارد.
  • در صورت گذراندن FSP این کالج یک صندلی تضمین شده در CBS یا دانشگاه‌های شریک با این کالج خواهید داشت.

کورس‌های کالج Prep4uni

کالج Prep4uni دوره‌های مقدماتی T و W برگزار می‌کند. هر کدام از این دوره‌ها به منظور آماده کردن دانش‌آموزان برای ورود به مقطع لیسانس در رشته‌های تحصیلی متفاوتیست. به عنوان مثال اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به حوزه‌های فنی-مهندسی و ریاضیات علاقمندید، باید وارد T-Kurs شوید. از طرف دیگر، W-Kurs دانش‌آموزان را برای ورود به رشته‌های تحصیلی اقتصاد و علوم اجتماعی در مقطع لیسانس آماده می‌کند. دوره‌هایی که در شعبه ایالت نوردراین وستفالن ارائه می‌شوند به زبان انگلیسی برگزار می‌شوند. از همین رو، کارگاه‌ها و دوره‌های زبان انگلیسی نیز به منظور تقویت زبان انگلیسی داوطلبان برگزار می‌شوند.

دانشگاه‌های برتر آلمان
 

شرایط پذیرش کالج Prep4uni

شرایط سنی: با داشتن پذیرش کالج آلمان، برای اخذ ویزای تحصیلی باید حداکثر 22 سال داشته باشید.
مدارک تحصیلی: به منظور ورود به کالج prep4uni باید حتما دیپلم مرتبط با کورسی که انتخاب می‌کنید داشته باشید.
آزمون ورودی: برای ورود به کالج prep4uni نیاز به شرکت در آزمون ورودی ندارید. اما در انتهای دوره کالج باید حتما در آزمون ارزیابی نهایی FSP شرکت کنید.
سطح زبان آلمانی و انگلیسی: با توجه به این زبان ارائه دوره تحصیلی شما انگلیسی یا آلمانیست، باید نسبت به اخذ مدرک زبان مورد نیاز اقدام کنید.
 

آزمون FSP کالج Prep4uni

کالج Prep4University با خدمات تحصیلی طی 2 ترم دانشجویان را برای شرکت در آزمون Feststellungsprüfung یا به اختصار FSP و ورود به دانشگاه آماده می‌کند. شما می‌توانید در آزمون ارزیابی FSP این کالج به زبان آلمانی یا انگلیسی شرکت کنید. پس از اینکه توانستید با موفقیت در آزمون FSP شرکت کنید یک مدرک معتبر که مجوز ورود شما به دانشگاه‌های آلمان خواهد بود دریافت می‌کنید. همانطور که پیش‌تر نیز گفتیم، این آزمون هم به زبان آلمانی و هم انگلیسی برگزار می‌شود. بخش کتبی آزمون FSP انگلیسی شامل زبان انگلیسی، اقتصاد و ریاضی بوده و بخش کتبی آزمون FSP آلمانی شامل دروس زبان آلمانی، اقتصاد و ریاضیست.
 

مدارک مورد نیاز برای پذیرش کالج Prep4uni

  • مدرک تحصیلی دیپلم
  • مدرک زبان آلمانی B2 برای کورس‌های آلمانی زبان
  • مدرک زبان انگلیسی (حداقل ایلتس 6، یا تافل 72 یا دولینگو 75) برای کورس‌های انگلیسی زبان
  • فرم درخواست
  • CV
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای تحصیلی

نحوه اپلای برای کالج Prep4uni

به منظور اپلای برای کالج prep4uni باید مدارک مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را کامل رایگان از طریق سایت کالج آپلود کنید. معمولا 2 الی 3 روز طول می‌کشد تا مدارک و رزومه تحصیلی شما بررسی شود. در صورتی که واجد شرایط ورود به کالج بوده و بتوانید با موفقیت پروسه اپلای را انجام دهید، یک ایمیل پذیرش از طرف کالج دریافت می‌کنید. با داشتن این نامه پذیرش قادر خواهید بود ویزای تحصیلی کشور آلمان را دریافت کنید.
 

ددلاین کالج Prep4uni

به یاد داشته باشید که شما برای مهاجرت تحصیلی به آلمان مسیر پر پیچ و خمی پیش رو داشته و به زمان کافی احتیاج دارید. پس حتما سعی کنید با برنامه ریزی مناسب مدارک خود را جمع کرده، اپلای کنید و نسبت به گرفتن وقت سفارت اقدام کنید. همچنین، هزینه‌های تمکن مالی و شهریه تحصیل در کالج خصوصی Prep4uni را در نظر بگیرید. ددلاین اپلای برای ترم تابستان در این کالج از 6 ژانویه تا 15 اکتبر بوده و برای ترم زمستان نیز از 6 آگوست تا 15 مه است.

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex