تماس با لانر هلدینگ
فهرست عناوین

ایالت نیدرزاکسن

502
ایالت نیدرزاکسن

ایالت نیدرزاکسن دومین ایالت بزرگ از نظر مساحت و چهارمین ایالت بزرگ از نظر جمعیت در میان 16 ایالت فدرال آلمان است. این ایالت نه تنها جذابیت فرهنگی، تاریخی دارد، بلکه مکانی موفق برای صنعت و تجارت است.
این ایالت که خانه هانوفر و چندین شهر بزرگتر دیگر است، به دلیل زیبایی طبیعی و همچنین زمین‌های متنوعی که شامل خط ساحلی، زمین‌های هموار، تپه‌ها و جنگل‌ها می شود، ارزشمند است. هم کوه های پر از حیات وحش هارتز در جنوب و هم جزایر فریزی شرقی در سواحل شمالی مورد علاقه آلمانی ها و بازدیدکنندگان هستند.


نیدرزاکسن در آلمان

نیدرزاکسن که در شمال غربی آلمان واقع شده است و مساحتی حدود 47.614،07 کیلومتر مربع دارد. هانوفر مرکز ایالت نیدرزاکسن است.
شهرهای بزرگ و مراکز اقتصادی نیدرزاکسن عمدتاً در بخش‌های مرکزی و جنوبی آن قرار دارد، مانند براونشوایگ، اسنابروک، ولفسبورگ ، سالزگیتر، هیلدسهایم و گوتینگن. از دیگر شهرهای این ایالت می‌توان به لونبورگ، اولدنبورگ اشاره کرد.
نیدرزاکسن باهلند و دریای شمال هم مرز است به علاوه این ایالت با ایالت‌های شلزویگ-هولشتاین ، هامبورگ ، مکلنبورگ-فورپومرن ، براندنبورگ ، زاکسن-آنهالت ، تورینگن ، هسن، ایالت برمن و نوردراین-وستفالن هم مرز است.

 

هانوفر

هانوفر پایتخت نیدرزاکسن، یک شهر مدرن، پر رونق، با امکانات، فرصت ها و دیدگاه‌های مختلف شهری را در سطح جهانی ارائه می دهد. هانوفر را به هزینه‌ی پایین زندگی می‌شناسند، به علاوه کیفیت زندگی در هانوفر بارها و بارها جز رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد.
هانوفر یکی از مناطق اقتصادی پیشرو در آلمان است و پتانسیل بالایی برای رشد و کارآفرینی دارد.
این ایالت در بخش فرهنگی در بین ایالت‌های آلمان می‌درخشد و شهرت جهانی دارد؛ هانوفر به عنوان شهر موسیقی یونسکو شناخته می‌شود.
هانوفر شهر سرزنده‌ای است و رویدادهای فرهنگی درجه یک از جمله تئاتر و اپرا زیادی دارد به علاوه مجموعه‌ای عالی از موزه‌ها، زندگی شبانه‌ی هیجان‌انگیز و بهشت ​​خریداران را در خود جای داده است.

دانشگاه‌های برتر آلمان

شهر وولفسبورگ

شهر وولفسبورگ یکی از معدود شهرهای جدید آلمان است که در نیمه اول قرن بیستم تأسیس شد.
وولفسبورگ یکی از خلاقانه ترین و قوی ترین شهرها از نظر اقتصادی و یکی از ده شهر برتر آلمان با بهترین چشم انداز آینده است. ساکنان این شهر از کیفیت زندگی بالا و وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار هستند.
وقتی در مورد وولفسبورگ صحبت می‌کنیم، باید در مورد بزرگترین گروه خودروسازی اروپا، فولکس واگن هم صحبت کنیم. ولفسبورگ در سال 1938 به خانه کارخانه فولکس واگن تبدیل شد. در این کارخانه، بیش از 70000 نفر مشغول به کار هستند و با رشد این کارخانه جمعیت وولفسبورگ نیز افزایش یافته است.
با توجه به اینکه دفتر مرکزی فولکس واگن در ولفسبورگ مستقر است، جای تعجب نیست که این شهر جزو پنج مکان تجاری امیدوارکننده آلمان به حساب می آید.
وولفسبورگ همچنین طیف گسترده‌ای از اوقات فراغت را دارد که مطابق با هر سلیقه ای است از جمله رویدادهای هنری و فرهنگی با کیفیت بالا، رویدادهای ورزشی درجه یک و تفریحات مبتنی بر طبیعت.
همه این‌ها شهر را به مکانی جذاب برای کار و زندگی تبدیل می کند.

 

مکان های دیدنی ایالت نیدرزاکسن

زیبایی نیدرزاکسن فراتر از آن چیزی است که در عکس ها و فیلم ها می بینید. نیدرزاکسن شامل مناطق کوهستانی و ساحلی است، به همین علت این ایالت به یک مقصد عالی برای بازید و کاوش در جاذبه‌های مختلف از جمله جادویی‌ترین قلعه‌ها و مناظر طبیعی بی‌نظیر، تبدیل شده است. در اینجا چندین مکان زیبا برای بازدید در نیدرزاکسن به شما معرفی می‌کنیم :

  • باغ هرنهاوزن

باغ هرنهاوزن در هانوفر آلمان از چهار باغ تشکیل شده. این باغ از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری آلمان به شمار می روند.
شما می‌توانید از این باغ بازدید کنید و همان مناظری را که خانواده سلطنتی 300 سال پیش داشتند را ببینید.

  • تالار شهر لونبورگ

تالار شهر لونبورگ یکی از مهم ترین تالارهای شهر آلمان است. معماری و طراحی داخلی آن نشان دهنده توسعه سیاسی و قدرت اقتصادی شهر است.

  • موزه خودرو فولکس واگن

موزه خودرو فولکس واگن یک موزه خودرو در ولفسبورگ است. این موزه که در آوریل 1985 افتتاح شد، یکی از دو موزه در ولفسبورگ است که به تاریخچه برند فولکس واگن اختصاص یافته است.

  • قلعه مارینبورگ

قلعه مارینبورگ را، پادشاه جورج پنجم هانوفر به همسرش ملکه ماری هدیه داد، این قلعه که نشانه عشق او بود امروزه به یکی از چشمگیرترین بناهای تاریخی آلمان تبدیل شده است. قلعه مارینبورگ در طراحی خود یادآور یک قلعه قرون وسطایی بالای تپه است. ظاهر افسانه ای آن مرهون آرزوی ملکه برای اقامتگاه تابستانی رمانتیک است.
امروز قلعه مارینبورگ به چیزی تبدیل شده است که ملکه ماری همیشه آرزویش را داشت، مرکزی برای موسیقی، هنر و فرهنگ.

 

دانشگاه های نیدرزاکسن

نیدرزاکسن با چشم انداز متنوع آموزشی عالی خود فرصت های فراوانی را برای مطالعه به دانشجویان ارائه می دهد. نیدرزاکسن دارای دانشگاه های ایالتی، پلی‌تکنیک‌ها، کالج‌های هنر و آکادمی‌های حرفه‌ای، با اهداف آموزشی، موضوعات و دوره‌های تحصیلی متفاوت است.
تحصیل در نیدرزاکسن یک پیشنهاد جذاب برای دانشجویان بین الملل است.
از دانشگاه های این ایالت می‌توان به دانشگاه گوتینگن، هانوفر، براونشوایگ، پزشکی هانوفر، اولدنبورگ، اسنابروک، کلاوستال-زلرفلد، لونبورگ اشاره کرد.

 

کار در نیدرزاکسن

در آگوست 2023 نیدرزاکسن رتبه 4 در کل صادرات و رتبه 4 در کل واردات در آلمان بود.
آلمان یکی از کشورهای پیشرو در اروپا برای صنعت ساخت و ساز خودرو و فناوری است. کشتی های تفریحی جهان و قطعات بزرگ‌ترین هواپیمای مسافربری جهان، A380، در این ایالت تولید می‌شوند. به علاوه خودروساز پیشرو اروپا ،فولکس واگن، پایگاه خود را در نیدرزاکسن دارد.
هزینه‌های زندگی برای یک نفر بدون در نظر گرفتن اجاره بها در این ایالت به طور میانگین 938 یورو است. در جدول زیر برای هزینه‌‌های اساسی زندگی در این ایالت آورده شده است.
 

هزینه زندگی در نیدرزاکسن

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex