تماس با لانر هلدینگ
فهرست عناوین

حساب مسدود شده فینتیبا و روش افتتاح آن

79
حساب مسدود شده فینتیبا و روش افتتاح آن

کشور آلمان از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان ایرانی بوده و شرایط تحصیل و آموزش به کمک بهترین تجهیزات، بهترین اساتید در برترین دانشگاه‌ها با بهترین رنکینگ‌ها را فراهم می‌سازد. مهاجرت تحصیلی راه پر پیچ و خمی داشته اما مسیری بسیار جذاب است. در کنار این جاذبه‌ها قوانینی نیز وجود دارند که پیروی از آنها لازمه موفقیت در این راه است. از مهم‌ترین مدارکی که از دانشجویان باید برای مهاجرت تحصیلی ارائه دهند گواهی تمکن مالی است. این افراد باید مبلغی که توسط فدرال به عنوان تمکن مالی اعلام شده را همراه خود به کشور آلمان ببرند تا بتوانند ثابت کنند می‌توانند از پس مخارج یک سال زندگی خود در آلمان بربیایند. اما چگونه می‌توان مبلغی بیش از 12 هزار یورو را به کشوری دیگر برد؟ افتتاح حساب بانکی در آلمان از ایران راه حل شماست. یکی از راه‌های تسهیل اثبات تمکن مالی حساب مسدود شده فینتیبا است. در ادامه با ما همراه باشید تا این حساب را به شما معرفی کرده و نحوه ساخت آن را توضیح دهیم.
 

حساب مسدود شده فینتیبا چیست؟

همانطور که می‌دانید ارائه گواهی تمکن مالی برای تحصیل در کشور آلمان الزامی بوده و از مهم‌ترین مدارک مهاجرت تحصیلی به آلمان است. حساب مسدود شده یک نوع از حساب بانکی در آلمان است که برای افراد خارجی و بین المللی تعبیه شده‌است. شما به کمک یک حساب مسدود شده می‌توانید به دولت آلمان ثابت کنید که در کشور آلمان به مشکل مالی برنخواهید خورد. درواقع، شما با افتتاح یک حساب بلوکه در المان سپرده خود را به این حساب واریز می‌کنید. تا زمانی که وارد خاک آلمان نشوید اجازه دسترسی و برداشت از این سپرده را نخواهید داشت. بعد از ورود شما به آلمان، هر ماه مبلغی به حساب شما (حسابی به جز حساب مسدود شده شما) واریز می‌شود. فینتیبا سالیان بسیار است که خدمات حساب مسدود شده به دانشجویان بین المللی، دانشجویان دوره‌های زبان، افراد با ویزای جاب سیکر، Au pair و کارآموزان ارائه می‌دهد. این پروسه کاملا دیجیتال بوده و در زمان بسیار کمی انجام می‌شود. فینتیبا از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی است که خدمات حساب مسدود شده به افراد ارائه می‌دهد.
 

مزایای حساب مسدود شده فینتیبا

  • مورد قبول تمامی مقامات آلمانی در سراسر جهان است
  • بیشترین تضمین امنیت و حفاظت از سپرده را تا مبلغ 100 هزار یورو دارد
  • در عرض کمتر از 10 دقیقه می‌توانید این حساب را باز کنید
  • باز کردن این حساب نیاز به حضور فیزیکی شما ندارد و کاملا آنلاین انجام می‌شود
  • با پرداخت با کارت اعتباری خود از طریق Fintiba Transfer می‌توانید تاییدیه مسدودی را بگیرید
  • با داشتن این حساب به وبینارهای رایگان و دوره‌های ویدیویی مورد تقاضای خود از آکادمی فینتیبا دسترسی خواهید داشت
  • اکانت یورویی در آلمان
  • فرصت سالانه اقدام برای درخواست برای بورسیه فینتیبا
  • برای دسترسی سریع به سپرده خود احتیاجی به اثبات آنملدونگ ندارید
  • در اپلیکیشن فینتیبا به راهنمای مرحله به مرحله دسترسی خواهید داشت

افتتاح حساب مسدود شده آلمان

حساب مسدود شده Fintiba یکی از سریع‌ترین روش‌های موجود برای دریافت تأییدیه حساب مسدود و اخذ ویزای آلمان است. اگر یک حساب مسدود شده با Fintiba باز کنید، این حساب از طرف شما در Sutor Bank در آلمان که شریک Fintiba است ایجاد می‌شود. بنابراین، فینتیبا فقط به عنوان یک واسطه بین شما و بانک عمل می‌کند؛ یک حساب باز کرده، نحوه انتقال پول را به شما نشان داده و سپس تأییدیه مسدودسازی را برای شما ارسال می‌کند تا آن را به سفارت ارسال کنید.
برای افتتاح یک حساب مسدود شده فینتیبا تنها به پاسپورت معتبر خود و اینترنت احتیاج دارید! به مراحل زیر دقت کنید:

     1. در وبسایت یا اپلیکیشن فینتیبا ثبت نام کنید. در این مرحله اطلاعات شخصی، دلیل نیاز به این حساب، وضعیت مالیات و اطلاعات تماس شما مورد نیاز است.
     2. بعد از ثبت نام یه سری سوال از شما پرسیده می‌شود. پس از پاسخ دادن به این سوالات باید یک اسکن باکیفیت از پاسپورت خود را آپلود کنید.
     3. پس از نهایتاً 10 دقیقه حساب شما ساخته می‌شود.
     4. بعد از ایجاد حساب یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود. در این ایمیل اطلاعات حساب شما و IBAN (شماره حساب بانکی بین المللی شما) درج شده‌است.
     5. مبلغ مورد نظر را به حسابی که ایجاد کرده‌اید واریز کنید.
     6. منتظر بمانید تا پول به حساب بنشیند. این فرایند ممکن است از چند روز تا یک هفته طول بکشد.
     7. وقتی مبلغ وارد حساب شد تاییدیه حساب مسدود از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود.
     8. این تاییدیه را باید به سفارت ارائه داده و درخواست ویزا دهید.
     9. پس از اخذ ویزا و ورود به آلمان باید به دفتر ثبت محلی مراجعه کرده و آدرس ثابت خود را اعلام کنید. در نهایت یک گواهی ثبت به شما تحویل داده می‌شود. (آنملدونگ)
    10. پس از اخذ گواهی ثبت باید نسبت به ایجاد یک حساب بانکی جاری اقدام کنید. هر ماه مبلغ مشخصی از حساب فینتیبای شما به حساب جاری که ایجاد کرده‌اید واریز می‌شود.
 

نکات مهم افتتاح حساب فینتیبا

قبل از افتتاح حساب به موارد زیر دقت کنید:

  • حتما به پیش نیاز‌های سفارت دقت کنید.
  • استانداردهای امنیتی را چندین بار بررسی کنید.
  • حساب مسدود شده را حتما به نام خود ایجاد کنید.
  • هرچه زودتر حساب خود را باز کنید، به نفع شما خواهد بود! بهترین زمان بعد از اخذ پذیرش دانشگاه است.
  • شما معمولا فقط در سال اول تحصیل خود به حساب مسدود شده احتیاج دارید.

هزینه ایجاد حساب فینتیبا

در نظر داشته باشید که شما برای ساخت حساب فینتیبا و استفاده از این حساب باید هزینه جزئی بپردازید. هنگام افتتاح حساب مبلغ 89 یورو از شما اخذ شده و برای استفاده از این حساب نیز باید به صورت ماهانه مبلغ 4.90 یورو پرداخت کنید. همچنین، اگر ناچار به اضافه کردن مبلغ بیشتری به حساب فینتیبا شوید باید 100 یورو هزینه (Buffer fee) پرداخت کنید.
 

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex