تماس با لانر هلدینگ
فهرست عناوین

ایالت باواریا

161
ایالت باواریا

ایالت باواریا یا بایرن یکی از پیشرفته‌ترین و موفق‌ترین مناطق اقتصادی اروپاست که در جنوب شرقی آلمان واقع شده و درکنار زیبایی بی‌نظیرش یکی از قدیمی‌ترین ایالت‌های آلمان هم هست که قدمتش به قرن ششم میلادی برمی‌گردد. همچنین باواریا، بزرگ‌ترین ایالت در بین 16 ایالت فدرال در آلمان است که تقریبا یک پنجم مساحت کل کشور را پوشش می‌دهد. باواریا به طبیعت بکر، هوای پاک و فرهنگ قوی معروف است. اگر به مهاجرت به بایرن فکر می‌کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا تمام چیزهایی که برای زندگی در این ایالت را بدانید بررسی کنیم.

باواریا کجاست

باواریا در جنوب شرقی آلمان از دشت آلمان شمالی تا کوه‌های آلپ در جنوب امتداد دارد. این ایالت با سه کشور اتریش، سوئیس و جمهوری چک مرز مشترک دارد، بعلاوه با ایالت های تورینگن، زاکسن، بادن وورتمبرگ و هسن همسایه است . این ایالت پس از نوردراین-وستفالن، دومین ایالت پرجمعیت آلمان است. مونیخ یکی از مهم‌ترین شهرهای آلمان، پایتخت این ایالت است. مردم باواریا از خودمختارترین مردم آلمان هستند به این صورت که در درجه اول خود را باواریایی و در درجه دوم آلمانی می‌دانند. اما این واقعیت شامل حال مردم مونیخ نمی‌شود زیرا این شهر تعداد زیادی مهاجر را در خود جای داده است و پیدا کردن فردی با طرز تفکر باواریایی در این شهر بسیار سخت است. دسترسی از باواریا به سایر نقاط آلمان آسان است، زیرا این ایالت سرویس حمل و نقل کارآمدی دارد. مونیخ، نورنبرگ، فرودگاه آلگاو، ممینگن و آگسبورگ برخی از فرودگاه های مهمی هستند که ارتباط هوایی را با سایر نقاط جهان فراهم می‌کنند.
دانشگاه‌های برتر آلمان

شهرهای ایالت بایرن

بایرن خانه برخی از بهترین شهرهای آلمان است. هر یک از این شهرها مکان‌های بسیار زیبا و قدیمی دارد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست.  در ادامه به معرفی برترین شهرهای ایالت می‌پردازیم.
مونیخ: پایتخت بایرن، در بین برترین شهرهای جهان از نظر کیفیت زندگی قرار گرفته و به عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای اروپا شناخته می‌شود. مونیخ بزرگ‌ترین شهر ایالت بایرن و سومین شهر بزرگ آلمان است. مونیخ نه تنها یک مقصد گردشگری عالی است، بلکه برای مهاجران نیز بسیار جذاب است و بیشترین تعداد از مهاجران آلمان در این شهر زندگی می‌کنند. این شهر صنایع زیادی از جمله خودرو، الکترونیک، فیلمسازی را در خود جای داده است و اگر به دنبال آینده شغلی فوق العاده هستید این شهر مناسب شماست.
نورنبرگ: نورنبرگ با بیش از نیم میلیون نفر دومین شهر بزرگ بایرن بعد از مونیخ است. شهری پرانرژی و سرزنده که هرساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین این یک کلان شهر شلوغ با زیرساخت های عالی و صنایع نوآورانه، یک مرکز معتبر علمی و تحقیقاتی است. نقاط قوت منطقه اقتصادی نورنبرگ در صنعت فناوری اطلاعات و پزشکی و توسعه راه حل های تکنولوژیکی برای کاربردهای انرژی، حمل و نقل و پزشکی است.
آگسبورگ: آگسبورگ در نزدیکی مونیخ قرار دارد  و یکی از باشکوه‌ترین شهرهای بایرن که در قبل این ایالت واقع شده است. شهری سرزنده و دانشجویی که بسیاری از موزه‌ها، جشنواره‌ها، گالری‌ها و تئاترها در این شهر قرار دارند.
رگنسبورگ: رگنسبورگ یکی از قدیمی‌ترین مناطق آلمان که بیش از 2000 سال قدمت دارد. این شهر دارای 1500 ساختمان تاریخی است که 948 بنا در فرهست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. پل سنگی، کلیسای جامع و میدان Krauterermarkt با کلیسای دانشگاهی سنت جان، موزه گنجینه کلیسای جامع، خانه شهری پاتریسین و داروخانه تاریخی آدلر از مهم‌ترین بناهای معماری رگنسبورگ به شمار می‌روند. همچنین این شهر مرکز تجاری و صنعتی پر رونقی است که چشم‌انداز عالی دارد و شرکت‌های پیشرو و پر رونق در این شهر مستقر هستند. این موضوع باعث شده است نرخ بیکاری در رگنسبورگ کمتر از میانگین ایالتی و فدرال باشد.
وورزبورگ: وورزبوگ یک شهر قدیمی و دانشجویی است . به لطف سه موسسه آموزش عالی شهر، این شهر مملو از دانشجویان است. یکی از جذابیت‌های این شهر رودخانه مین است که درست از وسط وورزبورگ می‌گذرد. همچنین این شهر نقش کلیدی در اقتصاد منطقه دارد. رویدادهای فرهنگی و برنامه‌های متنوعی در طول سال برگذار می‌شود به عنوان مثال کنسرت‌ها، جشنواره موتزارت، روزهای باخ وورزبورگ، جشنواره آفریقا، تئاتر تا نمایشگاه‌ها و بازارهای سرگرم‌کننده. همچنین این شهر دسترسی عالی به سیستم حمل و نقل دارد که به راحتی می‌توانید به مقاصد گردشگری متنوع سفر کنید.

دانشگاه های باواریا

باواریا به عنوان یکی از مراکز علمی و فناوری پیشرفته اروپا به حساب می آید که دارای موسسات تحقیقاتی، دانشگاه ها و کالج های درجه یک است. تحصیل در بایرن انتخاب خوبی است. در ایالت باواریا 34 دانشگاه دولتی و 5 دانشگاه خصوصی وجود دارد. دانشگاه‌های باواریا استانداردهای آموزشی بالا منبع اصلی نوآوری و پیشرفت این ایالت است. در چند سال اخیر دانشگاهای باواریا طی یک فرآیند نوسازی و با رویکرد بین‌المللی دانشجویان زیادی را از سراسر جهان جذب می‌کنند. اکثر افرادی که قصد تحصیل در این ایالت را دارند، ترجیح می‌دهند تحصیلات خود را در مونیخ ادامه دهند. در جدول زیر برترین دانشگاه‌های ایالت باواریا را برای شما آورده‌ایم.

دانشگاه های باواریا

 

سخن آخر

ایالت باواریا یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجرت به آلمان است. اگر شما نیز مایل هستید به این ایالت مهاجرت کنید ما می‌توانیم در این راه به شما کمک کنیم و به سوالاتتان پاسخ دهیم.

© Copyright 2015-2023 zidex - All Rights Reserved - Develop by: zidex